Hei :D ..Este pentru prima data cand postez ceva aici, este ceva cu totul diferit.
Am ales o poza potrivita (zic eu) pentru acest "nou inceput" .
Numele meu este Mihaela , sunt studenta in anul 1 la Academia de Studii Economice , Facultatea de Marketing. De aceea voi vorbi despre marketing = "știința și arta de a convinge clienții să cumpere".
Philip Kotler definea marketingul ca "un proces social și managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar și doresc prin crearea, oferirea și schimbul de produse și servicii având o anumită valoare".
- Produs: Aspectele de Managementul produselor și Marketingul produselor se ocupă de specificațiile bunului sau produsului în cauză, și la modul în care relaționează la nevoile și dorințele utilizatorului final.
- Preț: Se referă la procesul de stabilire a prețului pentru un produs, inclusiv reducerile de preț.
- Promovare: Include reclama, relațiile publice, publicitatea și vânzările personale, și se referă la diferite metode de promovare a unui produs, brand sau companie.
- Plasament sau distribuție, se referă la modul în care produsul ajunge la client; spre exemplu, plasamentul la locul vânzării sau desfacerii cu amănuntul. Acest al patrulea P face referință la locul unde produsul sau serviciul este vândut, exemplu regiune geografică sau ramura industrială, și segmentul căruia se adresează(tineri adulți, familii, companii, oameni de afaceri, femei, bărbați, etc.).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu